З ними співпрацює журнал:
Історія видання
Журнал народився, щоб підняти вчителя. Ідея створення такого журналу виникла саме в аудиторіях НПУ імені М.П. Драгоманова. Завдячуючи студентам, які після практики в школах зазначали, що те, чого їх навчають в авторському курсі "Основи педагогічної творчості" (який я й читала в НПУ з 1 листопада 1987 р. по грудень 2002 р.), щоб їх отаких, за їхніми словами, "білих ворон"1, сприймали в школі, треба спочатку навчити директорів шкіл! Як це зробити? Оскільки "школа вчителем стоїть", то й з'явилося в мені самій бажання допомогти директорам шкіл України виховати таких учителів. І робити це через журнал2 саме для керівників шкіл. Привідним ременем у реалізації зазначеної ідеї стала початкова власна готовність розв’язувати проблеми молодої держави через школу, тож у журналі
вже створено окремий інформаційний блок, який й названо "Педагогічною академією" (2014. 5-6. С. 91). Фактично, власною позицією ми утверджуємо неофіційний статус директора школи для порятунку вчительства: опосередкований, але на сьогодні – прямий шлях до якісної педагогічної освіти!