
З ними співпрацює журнал:
Директор школи, ліцею, гімназії
Вельмишановні автори!
Другий рік поспіль ми проводимо велику роботу, як часозатратну, так і енергонадмірну, з підготовки журналу до індексування у різних наукометричних базах, зокрема і у Web of Science, тому й звертаємо Вашу увагу на ряд позицій/вимог, які Вам обов'язково слід враховувати, якщо Ви маєте намір опублікувати свої статті в нашому журналі.
Політику журналу на сучасному етапі зосереджено на необхідності підвищення академічного статусу публікацій насамперед завдяки врахуванню нових вимог до їхньої підготовки, що відповідають міжнародним стандартам.
Основними напрямами профільності журналу традиційно залишається друк оригінальних (раніше не опублікованих) як завершених наукових досліджень з різних галузей філософських, психологічних та педагогічних наук, так і досліджень, які тільки-но Ви розпочинаєте, тож і знайомите науково-освітянську спільноту з ідеєю та метою такого дослідження, гіпотезами, завданнями, методиками й його засобами здійснення, передбаченнями, проміжних результатів та ін. Ділитися емоційними станами власними та учасників цього науково-практичного дослідження, на кшталт В.О. Сухомлинському, О.А. Захаренку, А.С. Макаренку та ін., обов'язково! Така рефлексія може стати у нагоді і Вам, і Вашим послідовникам, читачам журналу.
Зверніть увагу, що у тексті статті мають бути дотримані загальні правила цитування й посилання на використані джерела і вимоги Національного стандарту України http://lib.pnu.edu.ua/files/dstu-8302-2015.pdf
Зважте і на те, що в нашому журналі ми користуємось міжнародним стилем цитування та посилання в наукових роботах - АРА-стилем.
Структура статті з філософії, психології та педагогіки
Вступ / Introduction (15% обсягу статті): постановка проблеми, її актуальність для теорії і практики.
Важливо у вступній частині чітко сформулювати понятійний апарат у рамках дослідження задля уникнення неоднозначного розуміння понять.
У статті має бути представлений кількісний та якісний аналіз літературних джерел із проблеми. У списку використаної літератури допускається не більше 50% вітчизняних джерел, інші – зарубіжні виключно із БД Web of Science чи Scopus. При узагальненні літературних даних слід посилатися на роботи, опубліковані протягом останніх 10 років (Зверніть увагу на окрему думку редакції: зазначене не стосується тих праць, методологічними засадами для яких є концептуально-теоретичний контент попередніх років чи століть, бо наука грунтується виключно на істинних знаннях, інакше - це різновид плагіату!). У жодному разі не можна перераховувати прізвища авторів, які вивчали питання, що досліджується. Як рекомендовано за новими правилами, спочатку автор аналізує кількісно, скільки всього робіт на момент написання статті є у WOS чи Scopus з проблеми, включаючи надання інформації про кількість джерел за кожним її типом (монографії, статті, тези тощо). Після цього робиться якісний аналіз джерел, на основі якого автор виділяє основні тенденції або напрями у пізнанні явища, що вивчається. Посилання на конкретних авторів в аналізі літератури допускається лише у випадку, якщо отримані ними дані суперечать точці зору автора статті або є основоположними для цього дослідження, по тексту – за умов цитування. У вступі також викладається сучасний стан досліджуваної проблеми.
Окрім цього, редакція підтримує статті, в яких аналізуються результати досліджень наукових шкіл свого регіону в аспекті всеукраїнського/всесвітнього з посиланням на них.
Мета та завдання / Aim and tasks
Мета статті має чітко показувати предмет дослідження та бути конкретною (мета має бути одна! Далі - завдання, мінімум - 3). Виходячи з невирішених чи проблемних аспектів порушеної проблеми здійснюється теоретичне обґрунтування вирішення кожного з поставлених завдань.
Методи дослідження / Research methods (30% обсягу статті)
Якщо свою статтю Ви присвятили викладу сутності запропонованої Вами методики, зокрема навчально-виховного процесу, то наводяться приклади та обґрунтовується її новизна.
У статті розкривається експериментальна перевірка ефективності запропонованої методики з описанням умов проведення експерименту, вказуючи критерії, показники, одиниці вимірювання з наведенням статистичних даних.
Обговорення / Discussion (10% обсягу статті)
Висновки / Conclusion (5% обсягу статті)
Якщо у статті йдеться про науково-практичне дослідження експериментально-організаційно-методичного характеру, то виклад основного матеріалу дослідження проводиться з повним обґрунтуванням отриманих науково-практичних результатів (40% обсягу статті). Опис емпіричних результатів повинен містити конкретні дані, що підтверджують статистичну достовірність отриманих результатів. Останні можуть бути представлені у вигляді таблиць, графіків, діаграм з подальшою інтерпретацією.
Зверніть увагу! У висновках не повинно бути даних, яких немає у змісті статті!
* Імена, прізвища транслітеруються, назви статей та решта інформації перекладаються. При транслітерації слід дотримуватись вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про впорядкування транслітерації українського алфавіту латиницею» від 27 січня 2010 р. №55.
Для транслітерації з української мови можна скористатися сервісом http://ukrlit.org/transliteratsiia та з російської – http://ru.translit.net/?account=mvd.
Примітка. У тексті слід використовувати символи за зразком: лапки типу «…», дефіс (-), тире (–), апостроф (’).
Редакційна колегія журналу не несе відповідальності за зміст статей та може не поділяти думку автора/авторів.