МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ ЯК ІННОВАЦІЙНОГО ФЕНОМЕНУ

Автор(и)

  • Михайло Романенко

Ключові слова:

філософія освіти, філософія управління, інновація, парадигма, освітні реформи.

Анотація

У статті здійснено аналіз теоретико-методологічних засад дослідження управління освітою як інноваційного феномену. Обґрунтовується необхідність використання евристичного потенціалу інноватики, інноваційного менеджменту та філософії управління в освіті. Розкривається значення традиційних та постмодерністських методологій для дослідження управлінської діяльності в освіті. У зв'язку з цим ставиться проблема визначення напрямів інноваційного розвитку галузевого управління у контексті змін ме-тодологічних підходів та соціокультурних детермінант розвитку освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-01-07

Як цитувати

Романенко, М. (2020). МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ ЯК ІННОВАЦІЙНОГО ФЕНОМЕНУ. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії», 17(4-6), 82–88. вилучено із https://director.npu.edu.ua/index.php/dslg/article/view/130

Номер

Розділ

Статті