УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ В УМОВАХ ПОСТСУЧАСНИХ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ

Автор(и)

  • Борис Братанiч

Ключові слова:

філософія освіти, філософія управління, постмодерн, постіндустріалізм, освітні реформи.

Анотація

У статті проведено дослідження взаємозв'язку системних соціокультурних трансформацій постсучасного зразка та тенденцій модернізації управління в освітній галузі. Обґрунтовується необхідність зміни методології управлінської діяльності в освіті у контексті нових підходів у дослідженні соціокультурних процесів та нових реалій постіндустріального суспільства. Розкривається значення системних змін в управлінні постіндустріаль- ного зразка для модернізації вітчизняної освіти. Ставиться проблема узгодження інноваційних механізмів розвитку суспільства, освіти та управлінської сфери.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-01-07

Як цитувати

Братанiч Б. (2020). УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ В УМОВАХ ПОСТСУЧАСНИХ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії», 17(4-6), 89–95. вилучено із https://director.npu.edu.ua/index.php/dslg/article/view/131

Номер

Розділ

Статті