МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Катерина Романенко

Ключові слова:

філософія освіти, філософія управління, освітній маркетинг, стратегія, освітні реферми

Анотація

У статті здійснено аналіз теоретико-методичних засад дослідження маркетигової стратегії управління освітою як найбільш адекватного ринковому середовищу інструментарію керування процесом модернізації галузі. Обгрунтовується необхідність використання досвіду стратегічного управління у сфері державного менеджментудля потреб освітньої сфери. Розкривається значення стратегічного маркетингу я інструменту надання освітнійсфері моделюючих функцій. Ставиться проблема упровадження маркетингового управління увітчизняній системі освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-01-07

Як цитувати

Романенко, К. (2020). МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ В УКРАЇНІ. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії», 17(4-6), 96–102. вилучено із https://director.npu.edu.ua/index.php/dslg/article/view/132

Номер

Розділ

Статті