УПРАВЛІННЯ СЕРЕДОВИЩЕМ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ЛЮДИНИ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ МЕДІАПРОСТОРУ
Ключові слова:
філософія освіти, філософія управління, інформаційне суспільство, соціалізація, медіапростір, комунікація, освітні реформи.Анотація
У статті здійснено аналіз теоретико-методологічних засад виокремлення управлінського аспекту аналізу соціалізації особистості в умовах становлення медіа-простору. Обґрунтовується необхідність максимізації креативного потенціалу електронних медіа та загалом електронних комунікацій інформаційного суспільства для створення сприятливого для соціалізації особистості соціокультурного середовища. Розкривається значення управлінських впливів з боку суспільства на медіапростір як пріоритетного напряму керування процесом соціалізації. Ставиться проблема амбівалентності процесів взаємодії індивіда та медіапростору в сучасних умовах.