ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ЗАСОБАМИ МОНІТОРИНГУ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Ключові слова:
моніторинг, професійна компетентність, професійна підготовка вчителя, якість освіти.Анотація
У статті розглянуто шляхи формування професійної компетентності педагога як складової процесу його постійного особистісного зростання та професійного вдосконалення засобами моніторингу
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-01-13
Як цитувати
Швидун, Л. (2020). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ЗАСОБАМИ МОНІТОРИНГУ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії», 17(4-6), 118–123. вилучено із https://director.npu.edu.ua/index.php/dslg/article/view/138
Номер
Розділ
Статті