ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ЗАСОБАМИ МОНІТОРИНГУ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Людмила Швидун

Ключові слова:

моніторинг, професійна компетентність, професійна підготовка вчителя, якість освіти.

Анотація

У статті розглянуто шляхи формування професійної компетентності педагога як складової процесу його постійного особистісного зростання та професійного вдосконалення засобами моніторингу

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-01-13

Як цитувати

Швидун, Л. (2020). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ЗАСОБАМИ МОНІТОРИНГУ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії», 17(4-6), 118–123. вилучено із https://director.npu.edu.ua/index.php/dslg/article/view/138

Номер

Розділ

Статті