ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ ПРОЕКТУВАННЯ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОСТІ УЧНІВ У СИСТЕМІ НАВЧАЛЬНО- ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
Ключові слова:
особистісно-розвивальний підхід, психолого-педагогічне проектування, проектно-модульні технології.Анотація
Особистісно-розвивальний підхід потребує створення інноваційних психолого-педагогічних систем, що забезпечить повноцінний розвиток кожної обдарованої особистості вихованця загальноосвітнього навчального закладу.
У статті обґрунтовано необхідність розвитку в системі освіти специфічного рівня — рівня проектування психолого-педагогічних знань на реальні проблеми, які існують в сучасному загальноосвітньому закладі. Систему соціально-педагогічного проектування навчально- виховного процесу розроблено на основі досліджень, що використовують проектно-модульні та сучасні інформаційні технології. Розкрито сутність і педагогічні можливості авторського діагностично-проектувального комплексу «УНІВЕРСАЛ 4 online». Основний сенс його застосування — це внесення соціально доцільних конструктивних змін в напрямки особистішого розвитку вихованців загальноосвітніх навчальних закладів на основі врахування індивідуальності кожного учня.