СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНЕ ПРОЕКТУВАННЯ РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОСТІ

Автор(и)

  • Олена Прашко

Ключові слова:

проектування, технологічні модулі, діагностично-проектуючий комплекс «Універсал 4 online»

Анотація

Проблема педагогічного (соціально-педагогічного, психолого-педагогічного) проектування є надзвичайно актуальною для сучасної освіти. Учені, розглядаючи проблеми, з якими стикаються недосвідчені педагоги-початківці, прийшли до висновку, що із вдаваного безладу педагогічних технологій, перенасиченості педагогічного знання можливо вийти саме за допомогою педагогічного проектування. Саме завдяки системному, компетентністному, особистісно-розвивальним підходам, що лежать в основі проектування, перед педагогами відкриваються нові можливості для освітньої діяльності. Розвиток дитини виходить на перший план, педагогіка заходів поступається цілеспрямованій діяльності, спрямованій на розвиток особистості кожного окремого учня.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-01-13

Як цитувати

Прашко, О. . (2020). СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНЕ ПРОЕКТУВАННЯ РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОСТІ. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії», 17(4-6), 154–159. вилучено із https://director.npu.edu.ua/index.php/dslg/article/view/142

Номер

Розділ

Статті