СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНЕ ПРОЕКТУВАННЯ РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОСТІ
Ключові слова:
проектування, технологічні модулі, діагностично-проектуючий комплекс «Універсал 4 online»Анотація
Проблема педагогічного (соціально-педагогічного, психолого-педагогічного) проектування є надзвичайно актуальною для сучасної освіти. Учені, розглядаючи проблеми, з якими стикаються недосвідчені педагоги-початківці, прийшли до висновку, що із вдаваного безладу педагогічних технологій, перенасиченості педагогічного знання можливо вийти саме за допомогою педагогічного проектування. Саме завдяки системному, компетентністному, особистісно-розвивальним підходам, що лежать в основі проектування, перед педагогами відкриваються нові можливості для освітньої діяльності. Розвиток дитини виходить на перший план, педагогіка заходів поступається цілеспрямованій діяльності, спрямованій на розвиток особистості кожного окремого учня.