МОЖЛИВОСТІ КОНСТРУЮВАННЯ ЗАВДАНЬ ОСВІТНЬОГО ЗАКЛАДУ ТА ЗАДАЧ ОСОБИСТІШОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ
Ключові слова:
конструювання, завдання, задачі, розвиток, учні.Анотація
У статті розглянуто технологію конструювання і можливості її використання в практиці учасників навчально-виховного процесу загальноосвітнього навчального закладу. Розглядається підхід до побудови виховних задач на основі аналізу виявлених проблем і потенціальних можливостей учня, класного колективу, навчального закладу в цілому у системному комплексі «Універсал 4 online».
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-01-13
Як цитувати
Андросович, К. (2020). МОЖЛИВОСТІ КОНСТРУЮВАННЯ ЗАВДАНЬ ОСВІТНЬОГО ЗАКЛАДУ ТА ЗАДАЧ ОСОБИСТІШОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії», 17(4-6), 166–172. вилучено із https://director.npu.edu.ua/index.php/dslg/article/view/144
Номер
Розділ
Статті