МОЖЛИВОСТІ КОНСТРУЮВАННЯ ЗАВДАНЬ ОСВІТНЬОГО ЗАКЛАДУ ТА ЗАДАЧ ОСОБИСТІШОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ

Автор(и)

  • Ксенія Андросович

Ключові слова:

конструювання, завдання, задачі, розвиток, учні.

Анотація

У статті розглянуто технологію конструювання і можливості її використання в практиці учасників навчально-виховного процесу загальноосвітнього навчального закладу. Розглядається підхід до побудови виховних задач на основі аналізу виявлених проблем і потенціальних можливостей учня, класного колективу, навчального закладу в цілому у системному комплексі «Універсал 4 online».

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-01-13

Як цитувати

Андросович, К. (2020). МОЖЛИВОСТІ КОНСТРУЮВАННЯ ЗАВДАНЬ ОСВІТНЬОГО ЗАКЛАДУ ТА ЗАДАЧ ОСОБИСТІШОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії», 17(4-6), 166–172. вилучено із https://director.npu.edu.ua/index.php/dslg/article/view/144

Номер

Розділ

Статті