ДУХОВНО-КАТАРСИСНИЙ РОЗВИТОК ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ НА ЗАСАДАХ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ОСОБИСТІСНО РОЗВИВАЛЬНОГО ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ З ДОСВІДУ РОБОТИ З НВК
Ключові слова:
обдарована дитина, особистість, самопізнання, самоосвіта, саморозвиток, здоров’я людини, духовно-катарсичний розвиток, духовність, акмеологічний освітній простір, творчий розвиток учителя і учня.Анотація
Проблема обдарованості дітей надзвичайно актуальна. Здібні, талановиті люди в будь-якому суспільстві є його «локомотивом». їхніми інтелектуальними зусиллями забезпечується прогрес суспільства, плодами якого користуються усі. В Україні склалася критична ситуація з поповненням національної еліти молодими кадрами. «Старіння» української науки вже сьогодні негативно позначається на інноваційно-технологічному розвитку держави.
У статті розкривається суть інноваційного підходу до духовно-катарсичного розвитку обдарованої особистості учня загальноосвітнього навчального закладу на засадах цілісності психолого-педагогічного проектування навчально-виховного процесу