ДУХОВНО-КАТАРСИСНИЙ РОЗВИТОК ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ НА ЗАСАДАХ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ОСОБИСТІСНО РОЗВИВАЛЬНОГО ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ З ДОСВІДУ РОБОТИ З НВК

Автор(и)

  • Альона Якубовська
  • Валентин Бондаренко

Ключові слова:

обдарована дитина, особистість, самопізнання, самоосвіта, саморозвиток, здоров’я людини, духовно-катарсичний розвиток, духовність, акмеологічний освітній простір, творчий розвиток учителя і учня.

Анотація

Проблема обдарованості дітей надзвичайно акту­альна. Здібні, талановиті люди в будь-якому суспіль­стві є його «локомотивом». їхніми інтелектуальними зусиллями забезпечується прогрес суспільства, плодами якого користуються усі. В Україні склалася критична ситуація з поповненням національної еліти молодими кадрами. «Старіння» української науки вже сьогодні негативно позначається на інноваційно-технологічному розвитку держави.

У статті розкривається суть інноваційного підходу до духовно-катарсичного розвитку об­дарованої особистості учня загальноосвітнього навчального закладу на засадах цілісності психолого-педагогічного проектування навчально-ви­ховного процесу

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-01-13

Як цитувати

Якубовська, А., & Бондаренко, В. (2020). ДУХОВНО-КАТАРСИСНИЙ РОЗВИТОК ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ НА ЗАСАДАХ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ОСОБИСТІСНО РОЗВИВАЛЬНОГО ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ З ДОСВІДУ РОБОТИ З НВК. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії», 17(4-6), 202–210. вилучено із https://director.npu.edu.ua/index.php/dslg/article/view/149

Номер

Розділ

Статті