ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ У КАМ’ЯНЕЦЬ- ПОДІЛЬСЬКОМУ ЛІЦЕЇ

Автор(и)

  • Людмила Рудик

Ключові слова:

гуманний підхід, психологічний супровід, особистість, самопізнання, профільна освіта

Анотація

У статті розглядаються основні підходи до вивчення теорії особистості, формулюються завдання психологічного супроводу школяра, висвітлюється система роботи в навчальному закладі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-08-09

Як цитувати

Рудик, Л. (2019). ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ У КАМ’ЯНЕЦЬ- ПОДІЛЬСЬКОМУ ЛІЦЕЇ. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії», 18(1-2), 129–132. вилучено із https://director.npu.edu.ua/index.php/dslg/article/view/26

Номер

Розділ

Статті