ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ У КАМ’ЯНЕЦЬ- ПОДІЛЬСЬКОМУ ЛІЦЕЇ
Ключові слова:
гуманний підхід, психологічний супровід, особистість, самопізнання, профільна освітаАнотація
У статті розглядаються основні підходи до вивчення теорії особистості, формулюються завдання психологічного супроводу школяра, висвітлюється система роботи в навчальному закладі.
##submission.downloads##
Опубліковано
2019-08-09
Як цитувати
Рудик, Л. (2019). ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ У КАМ’ЯНЕЦЬ- ПОДІЛЬСЬКОМУ ЛІЦЕЇ. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії», 18(1-2), 129–132. вилучено із https://director.npu.edu.ua/index.php/dslg/article/view/26
Номер
Розділ
Статті