Емоційний компонент адаптації і нова українська школа
Ключові слова:
адаптація, адаптація першокласників, адаптація до навчання, емоційне ставлення до школиАнотація
Стаття присвячена проблемі адаптації сучасних першокласників до навчання у школі. Висвітлено результати емпіричного дослідження емоційного компонента адаптації першокласників до школи. Представлено порівняльний аналіз результатів діагностики емоційного переживання соціальних контактів першокласниками, що навчаються за програмами Нової української школи та в умовах традиційного навчання.
Опубліковано
2019-12-15
Як цитувати
Ткаченко, О. А. (2019). Емоційний компонент адаптації і нова українська школа. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії», 20(6). вилучено із https://director.npu.edu.ua/index.php/dslg/article/view/261
Номер
Розділ
ПЕДАГОГІКА ШКОЛИ