МЕНЕДЖМЕНТ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПЕДАГОГІВ ІНКЛЮЗИВНОГО ЗАКЛАДУ
Ключові слова:
інклюзивний заклад, інклюзивне навчання, інклюзивна освіта, інклюзія, особливі освітні потреби, спеціальна освітаАнотація
У статті йдеться про розвиток інноваційної культури педагогів інклюзивного навчання, участь батьків дітей
з особливими освітніми потребами у навчально-виховному процесі закладу, навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах у неспеціалізованому навчальному закладі.
##submission.downloads##
Опубліковано
2019-08-12
Як цитувати
Крупник, В. (2019). МЕНЕДЖМЕНТ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПЕДАГОГІВ ІНКЛЮЗИВНОГО ЗАКЛАДУ. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії», 18(1-2), 157–164. вилучено із https://director.npu.edu.ua/index.php/dslg/article/view/32
Номер
Розділ
Статті