МЕНЕДЖМЕНТ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПЕДАГОГІВ ІНКЛЮЗИВНОГО ЗАКЛАДУ

Автор(и)

  • Валентина Крупник

Ключові слова:

інклюзивний заклад, інклюзивне навчання, інклюзивна освіта, інклюзія, особливі освітні потреби, спеціальна освіта

Анотація

У статті йдеться про розвиток інноваційної культури педагогів інклюзивного навчання, участь батьків дітей
з особливими освітніми потребами у навчально-виховному процесі закладу, навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах у неспеціалізованому навчальному закладі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-08-12

Як цитувати

Крупник, В. (2019). МЕНЕДЖМЕНТ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПЕДАГОГІВ ІНКЛЮЗИВНОГО ЗАКЛАДУ. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії», 18(1-2), 157–164. вилучено із https://director.npu.edu.ua/index.php/dslg/article/view/32

Номер

Розділ

Статті