УПРАВЛІННЯ ТРАЄКТОРІЄЮ ФОРМУВАННЯ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ РОДИНИ ТА НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Автор(и)

  • Валентина Гарбарець

Ключові слова:

педагогіка партнерства, взаємодія, принцип пріоритетності, принцип громадянськості, принцип демократизму, принцип гуманізації, принцип ретроспективності, принцип педагогізації батьків

Анотація

У статті розглядаються особливості формування партнерської взаємодії навчального закладу та родини, визначаються провідні принципи, що підвищують ефективність партнерства.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-08-12

Як цитувати

Гарбарець, В. (2019). УПРАВЛІННЯ ТРАЄКТОРІЄЮ ФОРМУВАННЯ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ РОДИНИ ТА НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії», 18(1-2), 183–187. вилучено із https://director.npu.edu.ua/index.php/dslg/article/view/36

Номер

Розділ

Статті