УПРАВЛІННЯ ТРАЄКТОРІЄЮ ФОРМУВАННЯ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ РОДИНИ ТА НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Ключові слова:
педагогіка партнерства, взаємодія, принцип пріоритетності, принцип громадянськості, принцип демократизму, принцип гуманізації, принцип ретроспективності, принцип педагогізації батьківАнотація
У статті розглядаються особливості формування партнерської взаємодії навчального закладу та родини, визначаються провідні принципи, що підвищують ефективність партнерства.
##submission.downloads##
Опубліковано
2019-08-12
Як цитувати
Гарбарець, В. (2019). УПРАВЛІННЯ ТРАЄКТОРІЄЮ ФОРМУВАННЯ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ РОДИНИ ТА НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії», 18(1-2), 183–187. вилучено із https://director.npu.edu.ua/index.php/dslg/article/view/36
Номер
Розділ
Статті