АВТОРСЬКА ШКОЛА: ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ НА ПРИКЛАДІ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО КОМПЛЕКСУ «ШКОЛА ГУМАНІТАРНОЇ ПРАЦІ»
Ключові слова:
авторська школа, освітній процес, навчаль- но-виховний комплекс, інноваційні підходи, шкільний компо- нент, навчально-творчі проекти, педагогічні технології, медіа- освітня робота, освітньо-інформаційні технології.Анотація
У статті розкрито суть моделі авторської школи «Школа гуманітарної праці», презентовано структуру навчально-виховного комплексу, висвітлено інноваційні підходи до організації освітнього процесу.
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-01-04
Як цитувати
Кияновський, А. (2020). АВТОРСЬКА ШКОЛА: ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ НА ПРИКЛАДІ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО КОМПЛЕКСУ «ШКОЛА ГУМАНІТАРНОЇ ПРАЦІ». Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії», 19(5), 59–65. вилучено із https://director.npu.edu.ua/index.php/dslg/article/view/89
Номер
Розділ
Статті