ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ В УМОВАХ ОПОРНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Ключові слова:
професійна підготовка, фаховий рівень, досвід, умови, підходи, якість освіти, акмеологія.Анотація
У статті висвітлено питання щодо створення оптимальних умов для підвищення фахового рівня педагогів в умовах опорного закладу, зокрема розкрито досвід роботи Іванівської гімназії (опорного закладу) освітнього округу Іванівського району Херсонської області з підготовки до професійної інноваційної діяльності вчителів.
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-01-04
Як цитувати
Хураскіна, А. (2020). ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ В УМОВАХ ОПОРНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії», 19(5), 77–80. вилучено із https://director.npu.edu.ua/index.php/dslg/article/view/92
Номер
Розділ
Статті