ДИРЕКТОР-НОВАТОР – НАТХНЕННИЙ СКУЛЬПТОР ШКОЛИ ДОБРОТВОРЕННЯ. Про діяльність директора НВК № 61 м. Дніпра – С.А. Гавриш
Ключові слова:
духовно-інтелектуально-культурне середовище ліцею, музейний простір школи, цілісність навчально-виховного процесу, шкільний простір як осередок добротворення; директор – ініціатор та організатор шкільних інновацій: апробація та їх упровадження, педагог-новатор.Анотація
Школа сьогодні стає ініціатором і проектувальником суспільного життя, тож і має враховувати світові напрями розвитку науки, надавати якісні знання, орієнтуватись на потреби інноваційної ери, бути осередком громадсько-патріотичного виховання учнів. У статті презентується навчальний заклад – НВК № 61 м. Дніпра – як соціокультурний осередок, що забезпечує фізичний, морально-духовний, культурний розвиток дитини, формує соціально зрілу творчу особистість – громадянина України і світу.
У статті йдеться про те, як цього досягає сучасний український заклад середньої освіти та яку роль в цьому відіграє очільниця закладу – його директор-новатор.
Уперше щодо директора школи говоримо про секрети його роботи: як він поєднує класичне управління з
плеканням юні. Про ці та інші секрети директора школи Світлани Гавриш йдеться у цій статті.