ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПЕДАГОГІВ-НОВАТОРІВ у розбудовчих пошуках Нової української школи

Автор(и)

  • Ольга Виговська
  • Тетяна Годецька

Ключові слова:

нова українська школа, ключові компетентності, новаторський досвід, вмотивований вчитель

Анотація

У статті на прикладах новаторського досвіду автори висвітлюють можливість реалізації деяких з ключових компетентностей для нової української школи. Зосереджують увагу на результатах, які можна отримати від упровадження досвіду педагогів-новаторів, а також на технологіях, як їх можна досягати. До виняткової
особливості цієї статті слід віднести розгляд однієї компетентності, яку реалізовано кількома способами.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-08-09

Як цитувати

Виговська, О., & Годецька, Т. (2019). ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПЕДАГОГІВ-НОВАТОРІВ у розбудовчих пошуках Нової української школи. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії», 18(1-2), 86–94. вилучено із https://director.npu.edu.ua/index.php/dslg/article/view/19

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 3 > >>