БУЛІНГ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН

  • Тетяна Годецька
Ключові слова: булінг, шкільний булінг, жорстокість, насильство, агресія, антибулінгові програми.

Анотація

В аналітичному огляді проаналізовано чинну законодавчу базу стосовно поняття булінгу та його теоретичну
визначеність. З’ясовано характерні особливості проявів булінгу в шкільному середовищі. Розглянуто шляхи
вирішення ситуацій насильства чи булінгу в освітньому середовищі, зокрема акцентовано увагу на антибулінгових
проектах, запропонованих МОН України

Опубліковано
2019-08-14
Як цитувати
Годецька, Т. (2019). БУЛІНГ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії», 19(2), 40-47. вилучено із https://director.npu.edu.ua/index.php/dslg/article/view/55
Розділ
Статті