НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА НА ШЛЯХУ ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ БУЛІНГУ

Автор(и)

  • Тетяна Годецька

Ключові слова:

Нова українська школа, булінг, шкільний булінг, жорстокість, насильство, агресія, антибулінгові програми.

Анотація

У статті проаналізовано чинну законодавчу базу стосовно поняття булінгу та його теоретичну визначеність.
З’ясовано характерні особливості проявів булінгу в шкільному середовищі. Розглянуто шляхи вирішення ситуацій насильства чи булінгу в освітньому середовищі, зокрема акцентовано увагу на антибулінгових проектах, запропонованих МОН України у контексті Нової української школи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-01-05

Як цитувати

Годецька, Т. (2020). НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА НА ШЛЯХУ ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ БУЛІНГУ. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії», 19(3), 69–77. вилучено із https://director.npu.edu.ua/index.php/dslg/article/view/107

Номер

Розділ

Статті