ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК УЧНЯ У КОНТЕКСТІ СУБ’ЄКТНО-ВЧИНКОВОЇ ПАРАДИГМИ

Автор(и)

  • Людмила Єнотаєва

Ключові слова:

парадигма освіти, технології проектування особистісного розвитку учня, навчально-виховний процес загальноосвітнього навчального закладу.

Анотація

У статті проведено аналіз експериментальної діяльності з теми «Проектування особистішого розвитку учня» загальноосвітнього навчального закладу, що проводиться на основі свободоцентричного підходу у системі освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-01-13

Як цитувати

Єнотаєва, Л. (2020). ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК УЧНЯ У КОНТЕКСТІ СУБ’ЄКТНО-ВЧИНКОВОЇ ПАРАДИГМИ. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії», 17(4-6), 173–179. вилучено із https://director.npu.edu.ua/index.php/dslg/article/view/145

Номер

Розділ

Статті