ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК УЧНЯ У КОНТЕКСТІ СУБ’ЄКТНО-ВЧИНКОВОЇ ПАРАДИГМИ
Ключові слова:
парадигма освіти, технології проектування особистісного розвитку учня, навчально-виховний процес загальноосвітнього навчального закладу.Анотація
У статті проведено аналіз експериментальної діяльності з теми «Проектування особистішого розвитку учня» загальноосвітнього навчального закладу, що проводиться на основі свободоцентричного підходу у системі освіти.
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-01-13
Як цитувати
Єнотаєва, Л. (2020). ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК УЧНЯ У КОНТЕКСТІ СУБ’ЄКТНО-ВЧИНКОВОЇ ПАРАДИГМИ. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії», 17(4-6), 173–179. вилучено із https://director.npu.edu.ua/index.php/dslg/article/view/145
Номер
Розділ
Статті