ПЕДАГОГІЧНЕ ПРОЕКТУВАННЯ У ПРАКТИЦІ ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ

Автор(и)

  • Світлана Завадська

Ключові слова:

діагностично-проектуючий комплекс, діагностика, проектування, навчально- виховний процес.

Анотація

Сьогодні зміни, що відбуваються в освіті, виклика­ють потребу концентрувати зусилля педагогів на роз­робці та реалізації педагогічних проектів. Творчість у створенні та реалізації педагогічних за­мислів, конструкцій, спрямованих на удо­сконалення освіти, його розвиток та пере­творення в конкретних умовах, можна ви­значити як педагогічне проектування, ви­діляючи задачі удосконалення педагогічних процесів як специфічний тип педагогічних задач, а проектування — як особливий вид діяльності педагога. У статті автор опи­сує досвід використання комп’ютерного діагностично-проектуючого комплексу в практиці роботи освітнього закладу, по­казує переваги педагогічного проектування над традиційними підходами до організації навчально-виховного процесу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-01-13

Як цитувати

Завадська, С. (2020). ПЕДАГОГІЧНЕ ПРОЕКТУВАННЯ У ПРАКТИЦІ ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії», 17(4-6), 186–190. вилучено із https://director.npu.edu.ua/index.php/dslg/article/view/147

Номер

Розділ

Статті