ПЕДАГОГІЧНЕ ПРОЕКТУВАННЯ У ПРАКТИЦІ ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ
Ключові слова:
діагностично-проектуючий комплекс, діагностика, проектування, навчально- виховний процес.Анотація
Сьогодні зміни, що відбуваються в освіті, викликають потребу концентрувати зусилля педагогів на розробці та реалізації педагогічних проектів. Творчість у створенні та реалізації педагогічних замислів, конструкцій, спрямованих на удосконалення освіти, його розвиток та перетворення в конкретних умовах, можна визначити як педагогічне проектування, виділяючи задачі удосконалення педагогічних процесів як специфічний тип педагогічних задач, а проектування — як особливий вид діяльності педагога. У статті автор описує досвід використання комп’ютерного діагностично-проектуючого комплексу в практиці роботи освітнього закладу, показує переваги педагогічного проектування над традиційними підходами до організації навчально-виховного процесу.