ДИРЕКТОР-НОВАТОР – НАТХНЕННИЙ СКУЛЬПТОР ШКОЛИ ДОБРОТВОРЕННЯ. Про діяльність директора НВК № 61 м. Дніпра – С.А. Гавриш

Автор(и)

  • Ольга Виговська

Ключові слова:

духовно-інтелектуально-культурне середовище ліцею, музейний простір школи, цілісність навчально-виховного процесу, шкільний простір як осередок добротворення; директор – ініціатор та організатор шкільних інновацій: апробація та їх упровадження, педагог-новатор.

Анотація

Школа сьогодні стає ініціатором і проектувальником суспільного життя, тож і має враховувати світові напрями розвитку науки, надавати якісні знання, орієнтуватись на потреби інноваційної ери, бути осередком громадсько-патріотичного виховання учнів. У статті презентується навчальний заклад – НВК № 61 м. Дніпра – як  соціокультурний осередок, що забезпечує фізичний, морально-духовний, культурний розвиток дитини, формує соціально зрілу творчу особистість – громадянина України і світу. У статті йдеться про те, як цього досягає сучасний український заклад середньої освіти та яку роль в цьому відіграє очільниця закладу – його директор-новатор. Уперше щодо директора школи говоримо про секрети його роботи: як він поєднує класичне управління з плеканням юні. Про ці та інші секрети директора школи Світлани Гавриш йдеться у цій статті.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-08-14

Як цитувати

Виговська, О. (2019). ДИРЕКТОР-НОВАТОР – НАТХНЕННИЙ СКУЛЬПТОР ШКОЛИ ДОБРОТВОРЕННЯ. Про діяльність директора НВК № 61 м. Дніпра – С.А. Гавриш. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії», 19(2), 72–103. вилучено із https://director.npu.edu.ua/index.php/dslg/article/view/63

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

<< < 1 2 3