ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА - ЛАКМУСОВИЙ ПАПІРЕЦЬ ЯКОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ: ВІД ШКОЛИ ДЛЯ ВСІХ ДО ТОЛЕРАНТНОГО СУСПІЛЬСТВА

Автор(и)

  • Ольга Виговська

Ключові слова:

рівні можливості для всіх, нова філософія освіти, педагогічна освіта.

Анотація

Який вчитель — така і школа; яка школа — таке й суспільство/держава.
З уведенням в український освітній простір інклюзивної освіти — в класичній освіті багато що зазнало змін. Інклюзивна освіта, як ніщо інше, проявляє семантику готовності до неї вчителів, від-так і те, яка має бути їх підготовка, щоб працювати в „школах для всіх”, де діти: здорові і хворі, обдаровані та з особливими потребами. Реальний досвід інтегрованих шкіл наочно продемонстрував, яка діяльність учителів, а отже і їх підготовка сьогодні затребувані як суспільством, так і зокрема шкільництвом.
Автор розглядає педагогічну освіту в широкому значенні, де готовність учителя передбачає „в тому числі і інклюзивну”. Такий вчитель реально утверджуватиме нову філософію української держави — від школи для всіх до толерантного суспільства.

 

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-01-07

Як цитувати

Виговська, О. (2020). ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА - ЛАКМУСОВИЙ ПАПІРЕЦЬ ЯКОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ: ВІД ШКОЛИ ДЛЯ ВСІХ ДО ТОЛЕРАНТНОГО СУСПІЛЬСТВА. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії», 17(4-6), 62–81. вилучено із https://director.npu.edu.ua/index.php/dslg/article/view/129

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 3 > >>