ПОЧАТКОВА ОСВІТА В КОНТЕКСТІ ІДЕЙ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ І УЧНІВ

Authors

  • Олександра Савченко

Keywords:

початкова освіта, нова українська школа, державний стандарт, типова освітня програма, обов’язкові і очікувані результати

Abstract

У статті йдеться про законодавчі засади та наукові підходи розроблення Державного стандарту початкової освіти і типових освітніх програм для 1 – 2 класів. Матеріали створено на засадах закону «Про освіту» (положення про результати освіти), Концепції Нової української школи, ідеях діяльнісно-результативної освіти, дитиноцентризму, природовідповідності та ін. Обґрунтовано алгоритм проектування змісту початкової освіти: мета – прогнозування обов’язкових результатів цього рівня освіти у державному стандарті, прогнозування очікуваних результатів у типових освітніх програмах за циклами навчання (1 – 2 класи; 3 – 4 класи), засоби їх досягнення (зміст, методи, середовище). Визначено роль формувального оцінювання у початковій школі, проблеми створення нового науково-методичного ресурсу для вчителів.

Published

2018-08-14

How to Cite

Савченко, О. (2018). ПОЧАТКОВА ОСВІТА В КОНТЕКСТІ ІДЕЙ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ І УЧНІВ. All Ukrainian Scientific-Practical Magazine Principal of School Liceum Gymnasium, 19(2), 4–10. Retrieved from https://director.npu.edu.ua/index.php/dslg/article/view/51

Issue

Section

Статті