ГРОМАДСЬКА ДУМКА З ПИТАНЬ ОСВІТИ: ПРЕФЕРЕНЦІЇ, СУПЕРЕЧНОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЗБАГАЧЕННЯ

Автор(и)

  • Микола Слюсаревський

Ключові слова:

громадська думка, реформування освіти, освітня інновація, технологія, метод збагаченої громадської думки.

Анотація

Статтю присвячено проблемам громадської думки як важливого чинника успішного здійснення перетворень у галузі освіти. Показано, що освіта традиційно користується в українському суспільстві великою довірою,
поступово зростає й упевненість людей у правильності обраного нею на зорі державної незалежності України напряму розвитку. Водночас громадська думка відбиває реальну суперечливість процесів, що відбувалися за ці чверть століття у сфері освіти, вельми критично оцінює досягнутий рівень якості навчання та доступності якісних освітніх послуг. Доволі суперечливою нерідко є й сама громадська думка з питань освіти: одні освітні реформи й інновації більшістю населення схвалюються, інші ж, навпаки, сприймаються насторожено, або й викликають спротив. Це пояснюється передусім недостатньою поінформованістю значної частини суспільства, нерозумінням системного характеру здійснюваних реформ. Отже, постає нагальне завдання створення у сфері освіти дієвої системи вивчення та врахування громадської думки. При цьому врахування громадської думки поряд із певними корективами реформаторського курсу передбачає також її цілеспрямоване формування, вивільнення від наявних упереджень та застарілих стереотипів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-01-07

Як цитувати

Слюсаревський, М. (2020). ГРОМАДСЬКА ДУМКА З ПИТАНЬ ОСВІТИ: ПРЕФЕРЕНЦІЇ, СУПЕРЕЧНОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЗБАГАЧЕННЯ. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії», 17(4-6), 48–61. вилучено із https://director.npu.edu.ua/index.php/dslg/article/view/128

Номер

Розділ

Статті