ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ. ТЕХНОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ
Ключові слова:
психолого-соціальні запити школярів, вади осо- бистісного розвитку, діагностично-проектуючий комп’ютерний комплекс.Анотація
Сучасне покоління живе на зламі епох, зміна яких пов’язана з динамічними процесами у всіх структурах життя, і розвивається двома шляхами: відторгнення застарілих форм життя, що чинять опір змінам, і формування нових цивілізованих засад життєдіяльності. Діагностично-проектуючий комп’ютерний комплекс «Універсал» дає змогу застосовувати сучасну проективну методику для ефективної організації навчально-виховного процесу на особистісно-орієнтованій основі для всіх ланок школи та забезпечити її ефективне управління.
У статті обґрунтовується оцінка технології проектування особистісно-розви- вального змісту навчально-виховного процесу як умови поліпшення динаміки психо- лого-соціального розвитку більшості учнів в класних колективах, підвищення рівня їх духовно -катарсичної активності.