РЕАЛІЗАЦІЯ СИСТЕМИ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ У ШКОЛІ В КОНТЕКСТІ ПРОЕКТУВАННЯ ОСОБИСТІСНО-РОЗВИВАЛЬНОГО ЗМІСТУ НВП

Автор(и)

  • Ірина Ліщук

Ключові слова:

обдаровані діти, розвиток, дослідно-експери¬ментальна робота, програма «Обдарована дитина».

Анотація

Робота з обдарованими дітьми, що пе­редбачає розвиток здібностей особистості, її самовизначення, соціальну адаптацію та культурне становлення, є одним із пріори­тетних завдань на етапі розбудови сучасної освітньої системи. Вона вимагає більш глибо­кого вивчення й опрацювання її методологіч­них основ, сучасного осмислення і розв’язання низки певних проблем. У статті йдеться про те, як ці проблеми виявляються і вирішу­ються в Новосілківській школі в процесі до­слідно-експериментальної роботи за темою “Проектування особистісно-розвивального змісту навчально-виховного процесу загально­освітнього навчального закладу”.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-01-13

Як цитувати

Ліщук, І. (2020). РЕАЛІЗАЦІЯ СИСТЕМИ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ У ШКОЛІ В КОНТЕКСТІ ПРОЕКТУВАННЯ ОСОБИСТІСНО-РОЗВИВАЛЬНОГО ЗМІСТУ НВП. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії», 17(4-6), 220–226. вилучено із https://director.npu.edu.ua/index.php/dslg/article/view/151

Номер

Розділ

Статті