УПРОВАДЖЕННЯ „УНІВЕРСАЛУ”: ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ
Ключові слова:
„Універсал”, цілісна об’єктивна інформація про дитину, особистісний підхід.Анотація
У статті автор повідомляє, що їх школа ще на шляху впровадження зазначеної програми, але вже можуть сказати про неї наступне: за допомогою ДПК «Універсал» з’являється можливість мати про дитину об’єктивну цілісну інформацію, яка й забезпечує особистісний підхід до кожної дитини у шкільному просторі. Автор запевняє, що цього ніколи не зробиш, якщо користуватися психологічними тестами традиційних методик.
Автор переконаний сам в об’єктивності програмового комплексу і інших заохочує вважати, що «Універсал» здатен „вивести на чисту воду” усі спроби необ’єктивного втручання.