УПРОВАДЖЕННЯ „УНІВЕРСАЛУ”: ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Людмила Терзілова

Ключові слова:

„Універсал”, цілісна об’єктивна інформація про дитину, особистісний підхід.

Анотація

У статті автор повідомляє, що їх школа ще на шляху впровадження зазна­ченої програми, але вже можуть ска­зати про неї наступне: за допомогою ДПК «Універсал» з’являється можливість мати про дитину об’єктивну цілісну інформацію, яка й забезпечує особистісний підхід до кожної дитини у шкільному про­сторі. Автор запевняє, що цього ніколи не зробиш, якщо користуватися психологіч­ними тестами традиційних методик.

Автор переконаний сам в об’єктивності програмового комплексу і інших заохочує вважати, що «Універсал» здатен „вивести на чисту воду” усі спроби необ’єктивного втручання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-01-13

Як цитувати

Терзілова, Л. (2020). УПРОВАДЖЕННЯ „УНІВЕРСАЛУ”: ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії», 17(4-6), 227–229. вилучено із https://director.npu.edu.ua/index.php/dslg/article/view/152

Номер

Розділ

Статті