СИСТЕМНА ПІДГОТОВКА КЕРІВНИКІВ ШКІЛ ДО ВИКОНАННЯ НОВИХ РОЛЕЙ В УМОВАХ КОНЦЕПТУАЛЬНОГО ПРЕДСТАВЛЕННЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Ключові слова:
реформування освіти, нова українська школа, керівник загальноосвітнього навчального закладу, професійна компетентність керівника, концептуальні на- прями підвищення кваліфікації керівників шкілАнотація
У статті акцентовано увагу на реалізації інноваційних підходів до підвищення кваліфікації керівників загальноос-
вітніх навчальних закладів, їх професійного розвитку в умовах сучасних суспільних змін; схарактеризовано сутність та структуру концептуальних напрямів системної підготовки керівників шкіл до виконання ними нових ролей, зумовлених реформуванням освітньої галузі, розбудовою нової української школи.
##submission.downloads##
Опубліковано
2017-08-12
Як цитувати
Гуменюк, В. (2017). СИСТЕМНА ПІДГОТОВКА КЕРІВНИКІВ ШКІЛ ДО ВИКОНАННЯ НОВИХ РОЛЕЙ В УМОВАХ КОНЦЕПТУАЛЬНОГО ПРЕДСТАВЛЕННЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії», 18(1-2), 138–142. вилучено із https://director.npu.edu.ua/index.php/dslg/article/view/28
Номер
Розділ
Статті