ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПЕДАГОГІВ-НОВАТОРІВ у розбудовчих пошуках Нової української школи

Authors

  • Ольга Виговська
  • Тетяна Годецька

Keywords:

нова українська школа, ключові компетентності, новаторський досвід, вмотивований вчитель

Abstract

У статті на прикладах новаторського досвіду автори висвітлюють можливість реалізації деяких з ключових компетентностей для нової української школи. Зосереджують увагу на результатах, які можна отримати від упровадження досвіду педагогів-новаторів, а також на технологіях, як їх можна досягати. До виняткової
особливості цієї статті слід віднести розгляд однієї компетентності, яку реалізовано кількома способами.

Published

2019-08-09

How to Cite

Виговська, О., & Годецька, Т. (2019). ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПЕДАГОГІВ-НОВАТОРІВ у розбудовчих пошуках Нової української школи. All Ukrainian Scientific-Practical Magazine Principal of School Liceum Gymnasium, 18(1-2), 86–94. Retrieved from https://director.npu.edu.ua/index.php/dslg/article/view/19

Issue

Section

Статті

Most read articles by the same author(s)

<< < 1 2 3