«ПЕДАГОГІКА СВОБОДИ» У ГРОМАДСЬКО-ДЕРЖАВНІЙ МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ЛІЦЕЄМ
Ключові слова:
свобода, педагогіка свободи, автономія школи, громадсько-державна модель управління, саморозвиток управлінця, акменавчання, акмевиховання, управління науково-дослідницьким процесом, свобода слова, школа в інформаційному просторі.Анотація
У статті розкрито сутнісне поняття «педагогіки свободи» та екстрапольовано основні її постулати на модель громадсько-державної системи управління навчальним закладом; представлено апробовану модель управління Українським гуманітарним ліцеєм Київського національного університету імені Тараса Шевченка у контексті концептуальних вимірів акмеуправління, акменавчання та ак- мевиховання у взаємодії із наукою, соціумом й інформаційним простором.
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-01-13
Як цитувати
Сазоненко, Г., Іващенко, О., & Нестеренко, Н. (2020). «ПЕДАГОГІКА СВОБОДИ» У ГРОМАДСЬКО-ДЕРЖАВНІЙ МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ЛІЦЕЄМ. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії», 17(4-6), 131–144. вилучено із https://director.npu.edu.ua/index.php/dslg/article/view/140
Номер
Розділ
Статті