«ПЕДАГОГІКА СВОБОДИ» У ГРОМАДСЬКО-ДЕРЖАВНІЙ МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ЛІЦЕЄМ

Автор(и)

  • Ганна Сазоненко
  • Олена Іващенко
  • Наталія Нестеренко

Ключові слова:

свобода, педагогіка свободи, автономія школи, громадсько-державна модель управління, саморозвиток управлінця, акменавчання, акмевиховання, управління науково-дослідницьким процесом, свобода слова, школа в інформаційному просторі.

Анотація

У статті розкрито сутнісне поняття «педагогіки свободи» та екстрапольовано основні її постулати на модель громадсько-державної системи управління навчальним закладом; представлено апробовану модель управління Українським гуманітарним ліцеєм Київського національного університету імені Тараса Шевченка у контексті концептуальних вимірів акмеуправління, акменавчання та ак- мевиховання у взаємодії із наукою, соціумом й інформаційним простором.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-01-13

Як цитувати

Сазоненко, Г., Іващенко, О., & Нестеренко, Н. (2020). «ПЕДАГОГІКА СВОБОДИ» У ГРОМАДСЬКО-ДЕРЖАВНІЙ МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ЛІЦЕЄМ. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії», 17(4-6), 131–144. вилучено із https://director.npu.edu.ua/index.php/dslg/article/view/140

Номер

Розділ

Статті