СТВОРЕННЯ ЄДИНОГО ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ В УПРАВЛІННІ ОСВІТНІМ ЗАКЛАДОМ НА ЗАСАДАХ ПРОЕКТНО- МОДУЛЬНОГО ПІДХОДУ
Ключові слова:
модуль, міні-модуль, функціональна спрямованість модулю, сюжетна лінія.Анотація
Завдання сучасного навчального закладу — вчасно виявити творчі та професійні задатки дитини та спрямувати їх на засвоєння первинних знань, необхідних у майбутньому для здобуття ними професії. У статті показана поетапна апробація проектно-модульного підходу в організації і управлінні навчально-виховним процесом. Це дало можливість педагогам чітко визначити проблеми, потенційні можливості учасників навчально-виховного процесу, планувати виховний та навчальний процеси відповідно до конкретних проблемних завдань школи, класу та кожного учня. Навчальна діяльність кожного учня розглядається як система, яка спрямована на підготовку його до майбутнього життя у сучасних умовах.