ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПЕДАГОГІВ-НОВАТОРІВ у розбудовчих пошуках Нової української школи
Ключові слова:
нова українська школа, ключові компетентності, новаторський досвід, вмотивований вчительАнотація
У статті на прикладах новаторського досвіду автори висвітлюють можливість реалізації деяких з ключових компетентностей для нової української школи. Зосереджують увагу на результатах, які можна отримати від упровадження досвіду педагогів-новаторів, а також на технологіях, як їх можна досягати. До виняткової
особливості цієї статті слід віднести розгляд однієї компетентності, яку реалізовано кількома способами.
##submission.downloads##
Опубліковано
2019-08-09
Як цитувати
Виговська, О., & Годецька, Т. (2019). ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПЕДАГОГІВ-НОВАТОРІВ у розбудовчих пошуках Нової української школи. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії», 18(1-2), 86–94. вилучено із https://director.npu.edu.ua/index.php/dslg/article/view/19
Номер
Розділ
Статті