Ключові ідеї педагогічної технології «Росток» в контексті Нової української школи
Ключові слова:
реформування освіти, інноваційність, педагогічна технологія, проектна діяльність, педагогічне проектування, інтеграція, діяльнісна технологія, екологіза¬ція навчання, якість навчання, компетентністьАнотація
Стаття розкриває основні концептуальні ідеї педагогічної технології «Росток», розробленої і дослідженої протягом багатьох років і підтвердженої її кореляцією з принциповими положеннями Нової української школи. Базові ідеї технології «Росток» можна визначити у самій абревіатурі слова ІДЕЯ, як важливого інструменту реформування освіти і розглядати у взаємозв’язку його структурних складових: І – інтеграція, Д – діяльність, Е – екологізація, Я – якість. Показано, що результативність кожної із цих складових залежить від їх системної взаємодії. Обґрунтовується доцільність компетентнісного підходу до навчання, який позитивно впливає на інноваційне педагогічне проектування в умовах Нової української школи.