ТРИ ВИМІРИ ШКІЛЬНОЇ НАУКИ: НАУКОВИЙ, МЕТОДИЧ- НИЙ, ІНФОРМАЦІЙНИЙ1 Всеукраїнський проект НАПН України та журналу – «Педагоги-новатори в Україні»

Автор(и)

  • Ольга Виговська

Ключові слова:

проект, педагоги- новатори, шкільна наука, інноваційний педагогічний досвід, всеукраїнська скарбничка, інформаційна платформа НУШ.

Анотація

На честь відзначення 100-річчя Василя Сухомлинського, досвід якого найзатребуваніший прогресивним людством, УПЕРШЕ було відкрито не одну сторінку Проекту, а одночасно, на кшталт феєрверку, ТРИ – «Три виміри шкільної науки: науковий, методичний, інформаційний». Ці виміри є засадами Школи Сухомлинського та являють собою різноформатні ідеї колег-освітян, які створили власні унікальні концепції, продукти, працюючі моделі як відповіді на виклики сьогодення.
12 років, 20 героїв! Всеукраїнська СКАРБНИЧКА інноваційного педагогічного досвіду, яку створено у Всеукраїнському журналі «Директор школи, ліцею, гімназії», відтепер набула потенціалу системного продукту та стала дієвою інформаційною платформою для творення і розвитку сучасної НУШ!

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-01-04

Як цитувати

Виговська, О. (2020). ТРИ ВИМІРИ ШКІЛЬНОЇ НАУКИ: НАУКОВИЙ, МЕТОДИЧ- НИЙ, ІНФОРМАЦІЙНИЙ1 Всеукраїнський проект НАПН України та журналу – «Педагоги-новатори в Україні». Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії», 19(5), 19–37. вилучено із https://director.npu.edu.ua/index.php/dslg/article/view/84

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

<< < 1 2 3