Директор школи, ліцею, гімназії
Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Головна
Про журнал
Історія видання
Редакція
Склад Редколегії
Редакційна рада
Анонси
Політика видання
Передплата
Для авторів
Подання
Поточний випуск
Архіви
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 17 № 4-6 (2016)
Том 17 № 4-6 (2016)
Опубліковано:
2016-10-16
Статті
«НОВА ШКОЛА. ПРОСТІР ОСВІТНІХ МОЖЛИВОСТЕЙ». УПРАВЛІНСЬКІ ТА ВЧИТЕЛЬСЬКІ ПРІОРИТЕТИ: ТРИ МІНІСТРИ ПРО ГОЛОВНЕ
Лілія Гриневич, Василь Кремень, Петро Таланчук
6-19
PDF
НАЦІОНАЛЬНА ДОПОВІДЬ ПРО СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. РЕФЕРАТИВНИЙ ОГЛЯД МАТЕРІАЛІВ ДОПОВІДІ У КОНТЕКСТІ АКТУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Ольга Виговська
20-47
PDF
ГРОМАДСЬКА ДУМКА З ПИТАНЬ ОСВІТИ: ПРЕФЕРЕНЦІЇ, СУПЕРЕЧНОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЗБАГАЧЕННЯ
Микола Слюсаревський
48-61
PDF
ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА - ЛАКМУСОВИЙ ПАПІРЕЦЬ ЯКОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ: ВІД ШКОЛИ ДЛЯ ВСІХ ДО ТОЛЕРАНТНОГО СУСПІЛЬСТВА
Ольга Виговська
62-81
PDF
МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ ЯК ІННОВАЦІЙНОГО ФЕНОМЕНУ
Михайло Романенко
82-88
PDF
УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ В УМОВАХ ПОСТСУЧАСНИХ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ
Борис Братанiч
89-95
PDF
МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ В УКРАЇНІ
Катерина Романенко
96-102
PDF
МОВНІ СТРАТЕГІЇ В УКРАЇНІ ТА В КРАЇНАХ ЗАХОДУ: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ
Валерія АСАЄВА
103-109
PDF
УПРАВЛІННЯ СЕРЕДОВИЩЕМ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ЛЮДИНИ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ МЕДІАПРОСТОРУ
Тетяна Струкова
110-117
PDF
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ЗАСОБАМИ МОНІТОРИНГУ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Людмила Швидун
118-123
PDF
ЄДИНИЙ ОСВІТНІЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ
Сергій Довгаль
124-130
PDF
«ПЕДАГОГІКА СВОБОДИ» У ГРОМАДСЬКО-ДЕРЖАВНІЙ МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ЛІЦЕЄМ
Ганна Сазоненко, Олена Іващенко, Наталія Нестеренко
131-144
PDF
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ ПРОЕКТУВАННЯ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОСТІ УЧНІВ У СИСТЕМІ НАВЧАЛЬНО- ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
Валерій Киричук
146-153
PDF
СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНЕ ПРОЕКТУВАННЯ РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОСТІ
Олена Прашко
154-159
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ ПІД ВПЛИВОМ МЕДИКО- ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ФАКТОРІВ
Сергій Руденко, Валерій Киричук
160-165
PDF
МОЖЛИВОСТІ КОНСТРУЮВАННЯ ЗАВДАНЬ ОСВІТНЬОГО ЗАКЛАДУ ТА ЗАДАЧ ОСОБИСТІШОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ
Ксенія Андросович
166-172
PDF
ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК УЧНЯ У КОНТЕКСТІ СУБ’ЄКТНО-ВЧИНКОВОЇ ПАРАДИГМИ
Людмила Єнотаєва
173-179
PDF
ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ. ТЕХНОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ
Олександр Паламарчук
180-185
PDF
ПЕДАГОГІЧНЕ ПРОЕКТУВАННЯ У ПРАКТИЦІ ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ
Світлана Завадська
186-190
PDF
ДУХОВНО-КАТАРСИСНИЙ РОЗВИТОК ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ НА ЗАСАДАХ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ОСОБИСТІСНО РОЗВИВАЛЬНОГО ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ З ДОСВІДУ РОБОТИ З НВК
Альона Якубовська, Валентин Бондаренко
202-210
PDF
ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ ЛІЦЕЮ ТА УМОВ ДЛЯ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ УЧНІВ ЧЕРЕЗ ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ
Олена Маджбур
191-201
PDF
СТВОРЕННЯ ЄДИНОГО ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ В УПРАВЛІННІ ОСВІТНІМ ЗАКЛАДОМ НА ЗАСАДАХ ПРОЕКТНО- МОДУЛЬНОГО ПІДХОДУ
Микола Неруш, Володимир Смотрін
212-219
PDF
РЕАЛІЗАЦІЯ СИСТЕМИ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ У ШКОЛІ В КОНТЕКСТІ ПРОЕКТУВАННЯ ОСОБИСТІСНО-РОЗВИВАЛЬНОГО ЗМІСТУ НВП
Ірина Ліщук
220-226
PDF
УПРОВАДЖЕННЯ „УНІВЕРСАЛУ”: ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ
Людмила Терзілова
227-229
PDF
ФІЗИЧНИИ БЛОК У СТРУКТУРІ ДПК УНІВЕРСАЛ ТА ДПК ON-LINE (ДЛЯ АДМІНІСТРАТОРІВ СИСТЕМИ ЗНЗ УКРАЇНИ)
Сергій Руденко
230-240
PDF
МОЖЛИВОСТІ УЧИТЕЛЯ-ПРЕДМЕТНИКА В ДПК «УНІВЕРСАЛ 4-ONLINE»
Юлія Веселка
241-244
PDF
ПОРІВНЯННЯ СПЕЦИФІКИ РОБОТИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА ОСВІТНЬОГО ЗАКЛАДУ В ТРАДИЦІЙНІЙ СИСТЕМІ ТА СИСТЕМІ ПРОЕКТУВАННЯ
Марина Мельник
245-249
PDF
ЕФЕКТИВНІСТЬ РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА В СИСТЕМІ ПРОЕКТУВАННЯ
Марина Давидова
250-254
PDF
«УНІВЕРСАЛ» – СПРАВЖНІЙ ПОМІЧНИК У РОБОТІ З БАТЬКАМИ
Тамара Бєлічева, Людмила Пилипчатіна, Ольга Лялікова
255-256
PDF
Ліцей як мрія...
Ганна Сазоненко
257-272
PDF
Банери
З ними співпрацює журнал:
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Подати статтю
Подати статтю
Мова
English
Українська